Witam.
Pytanie mam
Do urzędu wpływa przesyłka tj.: wniosek w wersji papierowej (do zeskanowania w całości) wraz z załącznikiem (brak odwzorowania) będące elementami sprawy prowadzonej elektronicznie.
I teraz zastanawiam sie czy taka przesyłka wpływająca powinna być zarejestrowana jako PRZESYŁKA NIE W PEŁNI ODWZOROWANA
- czyli dokument 1 (wniosek) pomimo, że jest w pełni odwzorowany bedzie przynależał do składu chronologicznego niepełnych odwzorowań,
- załącznik (z brakiem odwzorowania) również będzie przynależał do składu chronologicznego niepełnych odwzorowań,
czy też taką przesyłkę wpływającą należy zarejestrować w TRYBIE MIESZANYM
i wtedy:
- dokument 1 (wniosek) w pełni odwzorowany cyfrowo bedzie przynależał do składu chronologicznego pełnych odwzorowań,
- załącznik (z brakiem odwzorowania) będzie przynależał do składu chronologicznego niepełnych odwzorowań?