Czy u Was widać w “Szczegółach wysyłki” datę odbioru lub zwrotu korespondencji i przez kogo była odebrana? Kancelaria odnotowuje druki ZPO, wypełnia pola z datą odbioru, komu doręczono, pracownik otrzymuje powiadomienia, że korespondencja do jego wysyłki otrzymała status “Odebrana”, natomiast w “Szczegółach wysyłki” nadal widnieje status “Wysłana” i nie ma żadnych danych o zwrotce i odbiorze. Mamy wersję B 21.22.8. W wersji A te dane były widoczne.
Z tego co widzę to przy potwierdzeniu odbioru faktycznie nie ma informacji kto odebrał. Przy zwrocie jest natomiast powód zwrotu. Myślę, że w przypadku ZPO warto je dodatkowo skanować przez QuickSacan, żeby prowadzący miał pełne informacje o zwrocie. Oczywiście jeśli drukujecie zwrotki z EZD z kodem RKW.
1 polubienie
Drukujemy, tam gdzie możemy, a tam gdzie nie ma drukarek obsługujących koperty, albo drukarek do etykiet, na drukach ZPO dodatkowo pracownicy umieszczają nr RKW i po tym jesteśmy w stanie zarejestrować zwrotkę lub zwrot. Na razie większość spraw jest prowadzona papierowo więc pracownik i tak otrzymuje druk ZPO do wpięcia do sprawy.