Czy sprawa prowadzona w firmie tradycyjnie po wprowadzeniu EZD RP musi być wprowadzona do systemu wraz z całą dokumentacją?
Wprowadzając system EZD wskazujemy, które sprawy zakładane na podstawie jednolitego rzeczowego wykazu akt będą prowadzone elektronicznie, a jakie w papierze. Może zdarzyć się tak, że sprawy prowadzone do tej pory w papierze, od pewnego momentu będą prowadzone elektronicznie. Zwykle wskazuje się, że sprawy wszczęte w papierze prowadzi się do zakończenia w ten sam sposób, a nowe sprawy będą prowadzone w elektronice. Reasumując, nie ma takiego obowiązku, aby sprawa prowadzona w jednostce tradycyjnie po wprowadzeniu EZD RP musi być wprowadzona do systemu wraz z całą dokumentacją.
Zachęcam do zajrzenia do podręcznika EZD RP do sekcji Wzory i szablony, dział Materiały dla jednostek wdrażających: https://podrecznik.ezdrp.gov.pl/wzory-i-szablony/
3 polubienia