-
Jaki może być powód braku automatycznego przenoszenia po eksporcie z QuickSkana dokumentu do zakładki “Metadane” ?
-
Przy rejestracji dokumentu, w okienku gdzie uzupełniamy nr nadawczy listu/paczki często pojawiają się numery zawierająca litery, na tą chwilę niema możliwości ich wprowadzenia, wpisać można tylko liczby. Czy jest możliwość wprowadzenia zmiany ?
- Proszę sprawdzić w pierwszej kolejności podłączenie skanera, czy w górnym pasku wyświetla się numer skanera. Problem może leżeć po stronie technicznej:
https://podrecznik.ezdrp.gov.pl/edycja-zeskanowanego-dokumentu-oraz-jego-eksport/ - Z posiadanych przeze mnie informacji wynika, że numer nadawczy zawiera ciąg liczb.
W załączeniu zrzuty ekranu, które potwierdzają:
- prawidłowe podłączenie skanera, numer skanera wyświetla się w górnym pasku,
- listy polecone oraz paczki posiadają litery, nie tylko ciąg liczb, dotyczy to najczęściej przesyłek zagranicznych oraz kurierskich.
Opisany problem ze skanerem proszę w pierwszej kolejności zgłosić do swojego administratora.
Zrzut nr 2 dotyczy numeru, po którym możemy śledzić przesyłkę, to nie jest numer nadawczy.
Pani Julito, numer nadawczy przesyłki jest tożsamy, z numerem do wyszukiwania (monitorowania) przesyłki.
Nie. Numer listu to numer nadany w monecie jej złożenia w systemie, a numer zlecenia odbioru jest przypisany do obioru paczki. Przesyłka może być śledzona dzięki indywidualnemu numerów, który jest przydzielony po złożeniu zamówienia na usługę.
Ale wracając do meritum sprawy proszę o przykład. Czy dostała Pani taki list którego numer nadawczy posiadał literę? Nie mogła go Pani zczytać?
Przykładowa przesyłka do zarejestrowania, po zeskanowaniu numeru ucina PX i wczytuje tylko nr 677 101 475 3.
Pani Natalio zgłosiłam to zagadnienie jako błąd działania systemu. Zostaną podjęte prace, aby w polu Numer Nadawczy można było wpisać/ zczytać także litery.