Mamy EZD RP 17.16 na lokalnej maszynie. Generuję sobie etykietę w systemie do pisma wpływającego i nalepiam na pismo. W Quickskanie nie znajduje mi kodu w RPW/1/2024-1P jak go zeskanuję pojawia mi się nad skanem odczytany kod kreskowy w formacie 1KRPMU76KCJUM99Z zamiast RPW/1/2024-1P. Jak chcę to wysłać do EZD to wyskakuje komunikat “Nie wszystkie kody zostały odnalezione”. (Załącznik 1)
Po przewertowaniu wszystkich instrukcji i filmików odkryłem, że może użytkownik, który skanuje nie jest dodany do Składu i dlatego kod skan się nie dodaje, bo nie może zarejestrować numeru RPW (jednak etykietę mogę wydrukować).
Wchodząc w Administracja → Konfiguracja składu → Lokalizacje składów → Edytuj
nie mogę przydzielić żadnego z użytkowników bo wyskakuje błąd (załącznik 3).
Na wersji demo wszystko działa jak należy.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. W międzyczasie próbuję zaktualizować program do wersji 19 i sprawdzić czy mi zadziała.
Czy podczas operacji skanowany jest jeden dokumenty czy kilka? Jak wyglądała procedura rejestracji dokumentu, czy po wybraniu Rejestracja Korespondencji wybrane zostało odwzorowanie pełne/niepełne/brak odwzorowania czy tryb mieszany? Czy kod kreskowy na etykiecie nie jest przypadkiem ucięty?
Administrator podmiotu (ten poza strukturą organizacyjną) nie powinien być przypisany do składu. Skoro jesteś administratorem system powinieneś mieć drugie konto (stanowisko), które jest ujęte w strukturze organizacyjnej i tylko na takie konta powinny być wystawiane zadania. W załączeniu przesyłam krótki poradnik konfiguracji drukarki kodów kreskowych do wykorzystania.
Jeśli chodzi o przypisanie pracownika do lokalizacji składu to pracownik, ten musi być przypisany aby zarejestrować dokument w składzie chronologicznym - wskazanie składu dla danej lokalizacji przy uzupełnianiu metadanych, natomiast nie ma to nic wspólnego ze skanowaniem dokumentów.
Jak już pisałem całą procedurę wydruk etykiety, skanowanie i wrzucenie do systemu robiliśmy w udostępnionej przez Was wersji demo https://ezdrp-web.demo.ezdrp.gov.pl/ jako pracownik kancelarii i wszystko na naszym sprzęcie działało.
QuickScan od razu przypisuje nr np. RPW/81/2024-1P i pozwala wysłać skan do EZD.
Podczas pracy na naszym systemie:
Ad. 1 - Bez różnicy czy skanowany jest jeden dokument czy kilka.
Ad. 2 - Wybierałem pełne odwzorowanie i niepełne. nie miało to znaczenia dalej nie odczytywało poprawnie.
Ad. 3 - Kod jest cały i czytelny dla czytnika 2D voyager 1202g
Nie mogę jako administrator systemu dodać nikogo z użytkowników do składu zawsze wyświetla ten taki błąd jak z załącznika 3. Całą prace w kancelarii robiłem z konta naszej Sekretarki, nie było to konto Administratora systemu.