Mam urządzenei wielofunkcyjne Ricoh i druklarkę etykiet Zebra. Drukuję etykietę, przyklejam na dokument, uruchamian Quickscan i skanuję. Dokument zaznacozny jest na czerwono - nei rozpoznano kodu kreskowego. Co mogę zrobić?
Skanuję tykietę czytnikiem i jest ok?
Co i jak skonfigurować? Co mogę zrobić/jak wprowadzić kod czytnikiem jeśli Qucikscan nie rozpozna kodu na skanie?
Witam,
możliwe, że kod jest nieczytelny (zbyt słabej jakości lub ucięty). Najlepiej wysłać zgłoszenie na helpdesk powinniście mieć taką możliwość.
Jeżeli QuickScan nie rozpoznaje kodu to trzeba konfigurację etykiet rpw wykonać. W Profil użytkownika >Ustawienia> Etykieta RPW oraz Etykieta Skład ustawić Rozdzielczość (u nas 220 się sprawdza, nie 203) oraz pozostałe informacje (czasami trzeba po testować różne ustawienia, żeby kod się zaczytał).
Druga opcja jeżeli nie zaczyta się kod kresowy to jest możliwość wpisania kodu w Quickscan. W prawym górnym rogu jest pole Kod, wpisać kod ręcznie i zatwierdzić go Enterem.
Jeżeli kod da się sczytać czytnikiem, ale nie jest rozpoznawany w aplikacji, to sugeruję zweryfikować ustawienia aplikacji Quickscan. Zwłaszcza istotne będzie tu sprawdzenie opcji dotyczących wykrywania kodów kreskowych. Często jest tak, że na tym samym urządzeniu próba zeskanowania tego samego pisma z dwóch różnych stanowisk komputerowych daje różne efekty. Różnica jest właśnie w konfiguracji aplikacji QS.