Dzień Dobry
Po wczorajszych aktualizacjach w EZD RP dzisiaj borykamy się z błędem podczas implementowania pism zeskanowanych w skanerze z formy papierowej na elektroniczną.
Nie zmienialiśmy żadnych konfiguracji ani ustawień. Czy jest to tylko problem jednostkowy czy bardziej globalny i czekać na rozwiązanie ze strony NASK?
Problem polega na tym, że po wrzuceniu pisma zeskanowanego nie ma możliwości jego podglądu. Pojawia się błąd taki jak na zrzucie ekranu.
Dzień dobry,
cytuję odpowiedź: " Potwierdzam występowanie błędu uniemożliwiającego podgląd niektórych plików w systemie. Nasz zespół programistów aktywnie pracuje nad rozwiązaniem tego problemu.
Zapewniamy, że sprawa ma dla nas najwyższy priorytet, a o dalszych działaniach poinformuję tak szybko, jak będzie to możliwe.
Chwilowe obejścia problemu:
- przy plikach w aktach sprawy - pobranie ich na dysk i podgląd z poziomu Windowsa,
- przy plikach w RPW - zmiana nazwy pliku (nie zawsze)."
Dziękuję za odpowiedź dzisiaj już dostałem informację od pracowników, że implementacja pism ze skanera przebiega poprawnie, jednak nie we wszystkich przypadkach. Pierwsze skany poszły normalnie jednak kolejne dalej nie implementują się. Także czekamy spokojnie na rozwiązanie problemu ze strony programistów.
Pozdrawiam
Mariusz Kozak
problem nadal występuje - czekamy cierpliwie na rozwiązanie problemu, tylko pokłady cierpliwości wśród użytkowników zaczynają się kończyć …