Błąd przy aktualizowaniu skanu

Dzień dobry, od dłuższego czasu zmagamy się z błędami które zwraca end point /ezdrp/integrator/v1/dokument-skan/aktualizuj

Średnio co 7 aktualizowany skan, powyższy end point zwraca błąd:
{ “title”: “HTTP error InternalServerError”
“type”: “500 Internal Server Error — httpstatuses.io”,
“status”: 500,
“instance”: “/ezdrp/integrator/v1/dokument-skan/aktualizuj”,
“errorId”: “f255b9f2f91a44a5a411a3dbe440a00c” }

Mimo błędu, skan dokumentu i tak się aktualizuje, oto przykładowe body dla którego zwróciło status 500
{‘dokumentyKoduKreskowego’: [{‘kodKreskowy’: ‘977GR5ZN7LGXW16LCJ’, ‘idPlikStorage’: ‘S1.241016.774ff0c9-cf13-44c4-8dfa-ab1ef6dfff53’, ‘nazwaPliku’: ‘Zlecenie’, ‘checkSum’: ‘usduxx0M2zMFNfVT5ET2FYRn+Aiag8ktxwHBS6JkNzaZDrAjAVtwq3y3j9s/oRPlR1uVJjWF+7PGkEOnFSbTsw==’, ‘size’: 164014}]}

Co ciekawe, przy kolejnej próbie wywołania zapytania z tymi samymi parametrami, status jest równy 200. Co może być przyczyną zwracanego błędu? Najdziwniejszy jest fakt, że mimo statusu 500 i zwróconego błędu, skan się aktualizuje.

Mam identyczny problem. Nie mam pojęcia jak go rozwiązać. Poradziłeś sobie z nim?

Witam,

ja testowałem tą metodę wyłącznie z Postmana ale u mnie przechodzi coś takiego

{
“dokumentyKoduKreskowego”: [
{
“kodKreskowy”: “195PR5C23VPJV7BTUR”,
“idPlikStorage”: “S1.241017.bf49db81-1263-4541-bdbd-1ffed6614afe”,
“nazwaPliku”: “etykieta24-08-12”,
“checkSum”: “ssES84MN5Wa8uN9CUydKTNSbAziiq8TU2fJ4/kdbWXZL8ZwPQ+yxNyuulkrmn74sw+xYNcGlkQaF3o6tdnMkbQ==”,
“size”: 31538
}
],
“zrodlo”: null
}

Z pojedynczymi wywołaniami tej metody nie ma problemu, błędny status ma miejsce gdy aktualizujemy np. 20 skanów, wtedy zazwyczaj dla dwóch z nich (zupełnie losowych) zwracany jest status 500 (mimo tego że skan się aktualizuje).

Raczej wykluczałbym błędne dane, ponieważ to samo zapytanie wykonane ponownie zwraca status 200.

@zbigniew_30 i @Wiktor7568 czy korzystacie z Piaskownicy API EZD RP? Jeśli tak to proszę o zgłoszenie tego problemu, jeśli nie był jeszcze zgłaszany.