Dzień dobry, od dłuższego czasu zmagamy się z błędami które zwraca end point /ezdrp/integrator/v1/dokument-skan/aktualizuj
Średnio co 7 aktualizowany skan, powyższy end point zwraca błąd:
{ “title”: “HTTP error InternalServerError”
“type”: “500 Internal Server Error — httpstatuses.io”,
“status”: 500,
“instance”: “/ezdrp/integrator/v1/dokument-skan/aktualizuj”,
“errorId”: “f255b9f2f91a44a5a411a3dbe440a00c” }
Mimo błędu, skan dokumentu i tak się aktualizuje, oto przykładowe body dla którego zwróciło status 500
{‘dokumentyKoduKreskowego’: [{‘kodKreskowy’: ‘977GR5ZN7LGXW16LCJ’, ‘idPlikStorage’: ‘S1.241016.774ff0c9-cf13-44c4-8dfa-ab1ef6dfff53’, ‘nazwaPliku’: ‘Zlecenie’, ‘checkSum’: ‘usduxx0M2zMFNfVT5ET2FYRn+Aiag8ktxwHBS6JkNzaZDrAjAVtwq3y3j9s/oRPlR1uVJjWF+7PGkEOnFSbTsw==’, ‘size’: 164014}]}
Co ciekawe, przy kolejnej próbie wywołania zapytania z tymi samymi parametrami, status jest równy 200. Co może być przyczyną zwracanego błędu? Najdziwniejszy jest fakt, że mimo statusu 500 i zwróconego błędu, skan się aktualizuje.