zgłaszam propozycję aby zdjąć walidację aktywnego zadania “Do wiadomości” dla pism i spraw.
Często brak zakończenia zadania “Do wiadomości” blokuje u pracownika dalszą pracę na piśmie/sprawie.
Nie ma takiej potrzeby - to czy ktoś po prostu zapoznał się z pismem/aktami - nie rzutuje w sensie merytorycznym nad postępami w obiegu pisma/sprawy.
Popieram w 100%. Dodatkowo w zadaniach “do wiadomości” występuje ograniczenie widoczności: jeżeli adresat zadania, nie otworzy zadania, to osoby które otrzymały wystawione zadania jako “do wiadomości” nie mają świadomości, że coś takiego otrzymały. Moim zdaniem wystawienie zadania oraz zadań “do wiadomości” powinny się jednocześnie pojawiać w zakładce “NOWE”.
Dzień dobry, o jakie pracy Pan pisze, chodzi o edycję dokumentu, która jest wtedy niemożliwa? Inne działania można wykonać. Można też zamknąć sprawę, w której jest dokument, na którym zostało wystawione zadanie udostępnienia do wiadomości. Informuję także, że w nowych zadaniach będzie już możliwość wykonania każdej czynności na dokumencie wystawionym do widomości, także dokonania jego edycji.
Zadania udostępnienia do wiadomości pojawiają się u osób, które je otrzymały w zakładce Nowe.