Zawartość RPW po aktualizacji

Wczorajsza aktualizacja dokonała spustoszenia w mojej bazie.
Dwa pisma RPW (niezadekretowane) - przesyłki ePUAP
zawierały w sobie dokumenty. Jeden dokument pracownik kancelarii wydrukował, drugiego nie.
Dzisiaj okazało się, że pod określonymi numerami RPW znajdują się jedynie UPP
dokumenty zniknęły.

Czy u Was też to się stało?
Swoją drogą w sprawach jak miałem RPW i w nim załączniki i UPP, tak teraz mam dwa pisma o tym samym numerze RPW jedno z upp a drugie z załącznikami.
Czy tak to teraz będzie wyglądać?

A aktualizacja była z której wersji do której, jeśli można zapytać?

O ! A u nas zauważyliśmy, że pracownik kancelarii ma w pismach 2 same UPP czyli wygląda na ten sam problem tylko my nie zauważyliśmy wcześniej czy były tam pod tymi RPW jakieś dokumenty… Nie udało nam się też ustalić od jakich pism są te UPP.

Błąd zdiagnozowali, jest już “proteza” rozwiązująca czasowo problem - czekamy na aktualizację :slight_smile: