Wydruk kodu kreskowego RPW

Dzień dobry,
Czy w systemie jest możliwość ponownego wydruku kodu kreskowego RPW?

Jest, trzeba wejść w metadane i zaznaczyć dokument

Po zaznaczeniu nie ma opcji wydruku kodu RPW.

Dzień dobry,

Wydruk ponowny kodu kreskowego nie jest dostępny dla pracowników (poziom Biurko → W toku → Pisma). Jest to element obsługi kancelaryjnej a więc dostępny w module “Kancelaria” (Kancelaria → Metadane)

Zrzut ekranu poniżej.

Dziękuję i miłego dnia,
Tomasz Skwarka

To akurat może też zależeć od wersji. U mnie na 19.7.42 z poziomu Biurko → W toku → Pisma dostępna jest funkcja drukowania kodu kreskowego. Dopiero jej użycie wywołuje komunikat o braku uprawnień.

Pracuje na wersji 19.7.54.
Pomimo modułu Kancelaria nadal nie ma funkcji ponownego wydruku kodu RPW

Jeżeli nie ma możliwości wydruku kodu kreskowego, to dokument został zarejestrowany poprzez “Dodaj plik z dysku”. Jest taki dokument traktowany jako elektroniczny i nie ma możliwości wydruku kodu rpw.

Dziękuję za pomoc.
Dokument został faktycznie zarejestrowany z dysku ale co zrobić w sytuacji kiedy dokument trafia do pracownika merytorycznego z pominięciem Kancelarii i to pracownik merytoryczny skanuje i rejestruje wpływ? Co ma zrobić Kancelaria chcąc go teraz dodać do składu?

Dzień dobry,

filozofia EZD RP przewiduje dwa sposoby rejestracji korespondencji wpływającej:

  1. Poprzez moduł “Kancelaria” - jest on przeznaczony na wpływy dokumentów tradycyjnych (papierowych) - pracownicy punktów kancelaryjnych
  2. Poprzez moduł “Dodaj plik z dysku” - jest on przeznaczony na wpływy dokumentów elektronicznych i obiektów fizycznych (sic!) - pozostali pracownicy

Tylko pierwszy sposób pozwala dodatkowo umieszczać dokument w Składzie Chronologicznym.

Zatem pracownik merytoryczny, który otrzyma do rąk własnych dokument papierowy - powinien go przekazać do punktu kancelaryjnego (np. sekretariat, biuro podawcze itp)., które ma uprawnienia do modułu “Kancelaria”.
Jeżeli zarejestruje pismo papierowe samodzielnie (a może to zrobić tylko sposobem nr. 2) - nie odda dokumentu papierowego do Składu (jako pisma z RPW).

P.S. Sposobem nr. 2 rejestruje się przede wszystkim maile, dokumenty elektroniczne (system rozpoznaje bowiem pliki PDF, DOCX, XLSX, EML, MSG itd., z automatu jako elektroniczne) ale i obiekty (!), które przychodzą do Instytucji bez pism przewodnich (np. paczka zawierająca książki/plakaty/kalendarze/tonery do drukarek).
W EZD RP nie ma bowiem opcji (checkboxa) jaką znamy z EZD-PUW o nazwie “element elektroniczny” lub “nie podlega złożeniu w Składzie Chronologicznym”.
Gdyby te elementy zarejestrować sposobem nr. 1 a byłyby związane ze sprawami elektronicznymi - nie można będzie powiązać wpływu ze sprawą. Pozostaje jedynie zakończenie “pisma/paczki”. Jest to spore utrudnienie w sprawach związanych z zamówieniami publicznymi, w których kupuje się produkty.

Pozdrawiam,
Tomasz Skwarka

1 polubienie

Dzień dobry,

Brak tej funkcji bardzo utrudni pracę przy sprawach papierowych, które częściowo procedujemy w systemie EZD a następnie chcemy wydrukować i nanieść numer RPW.

Pozdrawiam,