Usunięcie anulowanego zadania

Pracownikowi zostało wystawione, a następnie anulowane zadanie. Anulowane zadanie przez cały czas widnieje u pracownika do, którego zostało ono wysłane, w Zadania → Do realizacji. Próba zakończenia zadania powoduje, że pojawia się komunikat że pracownik nie ma uprawnień lub zadanie zostało zakończone przez innego pracownika. Jak przenieść to zadanie z W realizacji do Zakończone?

Proszę o doprecyzowanie postu, jakie zadanie zostało anulowane i widnieje w realizacji? Zadania np. do podpisu, do akceptacji wystawiamy ze sprawy i otrzymujący zadanie może je anulować, wtedy odbiorca otrzymuje informacje o anulowaniu zadania i w aktach sprawy ma zakładce zadania informacje o jego anulowaniu.
https://podrecznik.ezdrp.gov.pl/akceptacja-dokumentu-z-poziomu-otrzymanego-zadania/
https://podrecznik.ezdrp.gov.pl/podpisanie-dokumentu-z-poziomu-otrzymanego-zadania/

a próbowaliście Akcje → Aktualizuj akta sprawy?
to na wiele pomaga