Witam
Czy w związku z powyższym podejmujecie Państwo jakieś zarządzenia lub regulacje wewnętrzne w zakresie wdrożenia e-doręczeń w jednostce lub obsługę e-doręczeń z zastosowaniem systemu EZD RP?
co do zasady uruchomienie nowego kanału komunikacji nie powinno wpływać na przepisy “Instrukcji kancelaryjnej” w jednostce.
Jeżeli posiadacie Państwo jakieś “Procedury…” uszczegóławiające postępowanie z dokumentacją - to tutaj możecie Państwo ująć takie regulacje.
P.S. niektóre jednostki rozważają tymczasową blokadę usługi PUH z zachowaniem usługi PURDE. W systemach klasy ezd - producenci dają taką możliwość. Należy tutaj rozważyć czy w świetle przepisów Ustawy o doręczeniach elektronicznych (i jej nowelizacji) - możecie Państwo zastosować taką “tymczasową blokadę”.
P.S.2. Jak nie wiadomo o co chodzi - to chodzi o pieniądze
P.S. Tryb prowadzenia spraw nie ma generalnie znaczenia przy korzystaniu z eDoręczeń. To tylko kanał komunikacji i nie jest on powiązany ze sposobem prowadzenia dokumentacji.