Do urzędu wpływa PRZESYŁKA na podstawie której
zostaną wydane 3 DECYZJE (sprawy) dot. JEDNEJ osoby (wnioskodawcy).
Sprawy będą procedowane w trybie PAPIEROWYM.
Czy taki wpływ należy rejestrować jako CAŁOŚĆ czy też podzielić na 3 PISMA wpływające?
Do tej pory każda przesyłka wpływająca jest rejestrowana w całości (tzn. w takiej postaci w jakiej dokumenty zostaly złożone) w EZD RP natomiast później nastepuje jej podział juz poza EZD i każde pismo dot. oddzielnej sprawy jest rejestrowane w poszczególnych rejestrach prowadzonych papierowo.
Czy takie postepowanie w EZD RP jest prawidłowe?
Powyższe kwestie powinny regulować procedury postępowania w jednostce. Co do zasady wpływ należy rejestrować jako jedną przesyłkę np. z załącznikami i potem w systemie jest ona kopiowana, a następnie decyzje w systemie trafiają do konkretnej komórki organizacyjnej - poza systemem trafia również dokument papierowy, zwłaszcza jeśli sprawa jest później prowadzona w postaci papierowej (tradycyjnej).
Dziekuje za odpowiedź