Od zmian wprowadzonych w wersji 17.4 nie jest możliwe ręczne zakładanie spraw z dowolnym numerem z lat ubiegłych.
Zgodnie z informacjami zawartymi w opisie zmian , ręczne wpisanie numeru sprawy (innego niż podpowiadany przez system) spowoduje, że nie będzie możliwe użycie numerów pominiętych.
Prowadzone w naszej jednostce sprawy trwają kilka lat. Do dziś powracają do poszczególnych spraw akta zwracane przez sąd. Dla JRWA 7724 sprawę założono w 2019 r. i jej przedmiotem była skarga do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, zapadły po dwóch latach wyrok został następnie zaskarżony do Naczelnego Sądu Administracyjnego i sprawa trwała przez kolejne 3-4 lata. Do tej pory po otrzymaniu akt z prawomocnym orzeczeniem zakładaliśmy sprawy i mogliśmy ją zakończyć. Nie prowadzimy rejestru spraw, które są jeszcze w toku i nie zakończyły się prawomocnym orzeczeniem, wobec czego ręczne założenie spraw wymagałoby najpierw analizy danej klasy JRWA z danego rocznika, a następnie uszeregowanie ich w takiej kolejności zakładania, aby nie przepadł dany numer sprawy. Mając na uwadze ilość lat i ilość spraw w danym roku, konieczne byłoby przeanalizowanie kilku tysięcy spraw pod kątem tego, czy są ostatecznie zakończone poprzez wydanie prawomocnego rozstrzygnięcia.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu tej kwestii od strony technicznej, czy wyjątkowo dla konkretnej jednostki możliwość zakładania spraw z ubiegłych lat można przywrócić w formie, która obowiązywała do zmian wprowadzonych wersją 17.4?
Czy w przypadku, gdy takiej zmiany przywracającej stan poprzedni Państwo nie planują, jest technicznie możliwe przywrócenie numeru który przepadł? Np. sąd zwrócił akta do sprawy 7724.20.2018, która została założona, następnie w kolejnym roku sąd zwraca akta do sprawy 7724.10.2018, a system narzuca nr 21 – czy jest możliwe z poziomu administratora, ale też Państwa – przywrócenie możliwości wybrania nr sprawy 10?