Dzień dobry, jestem na etapie wdrażania systemu na wersji testowej. W sekretariacie który pełni rolę kancelarii nie działa quickscan.
-zainstalowano Quick Scan
-zainstalowano .net od MS
-zainstalowano Naskdesk
-zainstalowano sterowniki TWAIN do skanera fujitsu fi-6130ZLA
-zrestartowano komputer (Win10)
Podczas próby wykonania skanu przycisk SKANUJ w aplikacji quickscan jest nieaktywny, w prawym górnym rogu okna aplikacji też nie można wybrać urządzenia.
Skaner działa w naszym aktualnym systemie EZD, skaner działa podczas skanowania aplikacją windowsa i aplikacja 3rd party "NAPS2".
Cóż począć?
wrzucisz jakiś skan? Czy QuicksScan uruchamiasz z systemu EZD ?
QS uruchamiam z poziomu EZD. Opcja dodawania już zeskanowanego (nie przez QS) pliku działa.
Dzień dobry,
proszę o przesłanie zgłoszenia bezpośrednio do Service Desku
(uwaga: zgłoszenia są przyjmowane wyłącznie od uprawnionych osób; pozostała korespondencja zostanie automatycznie odrzucona).
Przewodnik po tworzeniu poprawnych zgłoszeń do działu Service Desk EZD RP
