Dzień dobry,
mam następujący problem ze skanowaniem:
Wybieram Kancelaria->skanowanie uruchamiam Quickscan i teraz jeżeli wezmę “skanuj” skaner skanuje mi dokument który pojawia się w folderze ale nie kończy przetwarzania, nie mogę też anulować kręci się kółko. Po zamknięciu X i ponownym uruchomieniu dokument jest widoczny w QuickScanie poprawnie zeskanowany, kod kreskowy odczytany i mogę zaimportować do EZD RP.
Zauważyłem, że jak zmienię ustawienie “Wyświetlaj ustawienia skanera przed skanowaniem” na tak to bez problemu po skanowaniu kończy przetwarzanie.
Tylko, że to dodatkowy czas i okienko, które jest zbędne nic w nim nie zmieniam.
Sprawdziłem na dwóch skanerach mam taką samą sytuację.
wersja EZD RP : TEST - 21.21.5(B)
wersja QuickScan 1.102.0
na komputerze Windows 11
Skaner drukarki KONICA MINOLTA bizhub 361i
będę wdzięczny za podpowiedzi