Problem ze skanowaniem QuickScan

Dzień dobry,

mam następujący problem ze skanowaniem:

Wybieram Kancelaria->skanowanie uruchamiam Quickscan i teraz jeżeli wezmę “skanuj” skaner skanuje mi dokument który pojawia się w folderze ale nie kończy przetwarzania, nie mogę też anulować kręci się kółko. Po zamknięciu X i ponownym uruchomieniu dokument jest widoczny w QuickScanie poprawnie zeskanowany, kod kreskowy odczytany i mogę zaimportować do EZD RP.

Zauważyłem, że jak zmienię ustawienie “Wyświetlaj ustawienia skanera przed skanowaniem” na tak to bez problemu po skanowaniu kończy przetwarzanie.

Tylko, że to dodatkowy czas i okienko, które jest zbędne nic w nim nie zmieniam.

Sprawdziłem na dwóch skanerach mam taką samą sytuację.

wersja EZD RP : TEST - 21.21.5(B)
wersja QuickScan 1.102.0
na komputerze Windows 11
Skaner drukarki KONICA MINOLTA bizhub 361i

będę wdzięczny za podpowiedzi :slight_smile:

Otrzymałem odpowiedź od NASK: “W przypadku skanowania dokumentów przy użyciu urządzenia wielofunkcyjnego (domyślam się, iż połączone jest sieciowo), zalecam Państwu skanowanie z użyciem opcji “Wyświetlaj ustawienia skanera”. Problematyczne skanowanie wykorzystując takowe urządzenia zawarte jest w ramach analizy programistycznej EZDRPONB-16619.” także zamykam temat.

1 polubienie