Bląd quickscan, przy skanowaniu

Witam. Mamy problem przy skanowaniu dokumentów przez quickscan. Przy naciskaniu “Skanuj” wyskakuje komunikat “Błąd. Wystśpił wyjątek systemowy.” Co może być przyczyną?

1 polubienie

Sterowniki skanera TWAIN są poprawnie zainstalowane ?

Mam podobną sytuację z Quickskanem ale u nas dochodzi dodatkowy problem mianowicie quickskan nie widzi przypisanego do tego stanowiska skanera. Podłączając do komputera drugi skaner Brother ADS-4500W tego samego modelu NaskDesk wybiera ten pierwotny ( nie można wybrać innego zainstalowanego skanera). W oprogramowaniu producenta skaner działa i tylko naskdesk nie wiadomo z jakich przyczyn nie może się połączyć z tym skanerem. W oprogramowaniu producenta skaner działa i tylko naskdesk nie wiadomo z jakich przyczyn nie może się połączyć z tym skanerem.

Witam,

Viktorze, proszę wyślij zgłoszenie na helpdesk, tu problemów może być kilka m.in. z tunelem VPN.