Problem z wysyłką korespondencji poza EZD z poziomu kancelarii

Mam problem z wysyłką listu. Jest to korespondencja poza EZD (nie ze sprawy).
Korespondencja została zarejestrowana, ale gdy przechodzę do obsługi korespondencji wychodzącej, to nie mam możliwości wyboru wielkości przesyłki (s,m,l) wraz z ceną. Mogę jedynie na koszt odbiorcy.

U mnie korespondencja poza EZD całkowicie nie działa z poziomu administratora. Można prawidłowo wybierać ceny ale przy próbie rejestracji lub wysyłki program wywala błąd i tyle…

W naszej jednostce jeżeli nie ma sprawy w EZD lub jest prowadzona papierowo to wysyłamy to przez rejestry-> Rejestr korespondencji wychodzącej->utwórz kopertę i wówczas jak już wygeneruje się numer RKW to nie ma problemu z obsługą korespondencji wychodzącej

Wygląda to na to, że nie ma skonfigurowanych cenników przesyłek. Wtedy jest tylko wysyłka na koszt odbiorcy.