Podczas rejestrowania korespondencji wychodzącej papierowej nie wyświetla sie m.in Rodzaj przesyłki

Dzień dobry,

Przy próbie zarejestrowania korespondencji wychodzącej papierowej z poziomu sprawy, po wskazaniu które pliki mają być wysłane, wskazaniu odbiorcy przesyłki (kontaktu), określam typ przesyłki - listownie i muszę uzupełnić:

  • Operatora
    -Rodzaj przesyłki
    -Strefa przesyłki
    -Priorytet
    Operatora mogę wybrać, natomiast przy pozostałych parametrach mam puste listy, mimo że w Administracja → Słowniki → Korespondencja wychodząca, dla tych słowników są wpisane wartości. Dodam również że mam przydzielone wszystkie uprawnienia.

A czy w panelu administracyjnym zostały wprowadzone cenniki? Wydaje mi się, że opisany problem może z tego wynikać.

Bardzo dziękuję za pomoc - w polu administracyjnym nie ma wprowadzonych cenników, gdyż przy zaznaczeniu opcji konfiguracji cenników w kreatorze podczas pierwszego logowania, w podsumowaniu otrzymałem błąd - dlatego zrezygnowałem z tej opcji, a potem zapomniałem.

Teraz chcąc uzupełnić cennik, mogę wybrać w odpowiedniej kolejności: Operatora i Rodzaj korespondencji. Strefa nadal pozostaje pusta, tak samo jak opcja Priorytetowa/Ekonomiczna… Wyjątek dla takiego stanu rzeczy stanowi sytuacja, gdy jako Operator wybiorę: DHL lub DPD lub GLS lub FedEx i Rodzaj korespondencji: list zwykły. Wyłącznie dla tej konfiguracji mam możliwość wskazania Strefy: krajowa lub zagraniczna oraz opcji Priorytetowa/Ekonomiczna: Priorytetowa lub Ekonomiczna. Wygląda to tak, jakby gdzieś konfigurowało się wyświetlenie Strefy w zależności od pozycji wybranych przy Operatorze i Rodzaju przesyłki…niestety nie wiem gdzie coś takiego się konfiguruje…

Niewidoczne strefy w ustawieniach cenników Znalazłem rozwiązanie mojego problemu.