Powiadomienia o odbiorze korespondencji

Nie dochodzą do mnie powiadomienia o odbiorze korespondencji wysyłanej przez e-doręczenia, mimo zaznaczenia w opcjach w panelu użytkownika, że takie powiadomienia chcę otrzymywać. Czy te powiadomienia nie dotyczą takich wysyłek? A jeśli nie dotyczą czy jest jakiś sposób na uzyskiwanie takiej informacji nie wchodząc w wysyłki z poziomu sprawy?

EZD RP nie ma funkcji powiadomienia jakiekolwiek dla e-doręczeń. Zgłaszałem w tamtym roku, ale nie było to w planach.

W EZD PUW chyba istnieje opcja włączenia powiadomienia o dokumencie, dodanym do sprawy i tej funkcji używają dla powiadomień gdy pojawi się nowe EPO w sprawie.

Niestety EZD RP nie posiada jakiegokolwiek powiadomieni i trzeba wchodzić regularnie w kilkadziesiąt spraw.

Ostatnio pojawiło się dodatkowe utrudnienie w postaci automatycznych folderów dla wysyłek przez e-doręczenia, co dodało dodatkowo konieczność otwierania każdego folderu w sprawie.