Jakie uprawnienia powinien posiadać punkt kancelaryjny, który ma za zadanie oznaczanie korespondencji wychodzącej z danej komórki organizacyjnej? Powinien móc przygotować korespondencję wraz z PKN oraz nie powinien widzieć danych o nadanych przesyłkach w pozostałych komórkach.
Może Pani się wzorować na matrycy, którą udostępnia NASK
https://podrecznik.ezdrp.gov.pl/site/uploads/EZDRP-AUSZ-szablon-grupy-uprawnien-24102025.xlsx
Hania, nie ma czegoś takiego jak oznaczanie korespondencji wychodzącej z komórki organizacyjnej. Mamy punkt kancelaryjny który obsługuje rejestrację korespondencji wpływającej, rejestruje dokumenty w składzie chronologicznym, uzupełnia metadane korespondencji wpływającej, obsługuje korespondencję wychodzącą (papierową, bo przygotować pismo do wysłania e-puapem lub e-doręczeniami może zwykły pracownik), przyjmować potwierdzenia i zwroty, generować zestawienia korespondencji wychodzącej. Spróbuj opisać co de facto chcecie osiągnąć. Czy mieliście jakieś szkolenia z EZD RP prowadzone przez NASK? Zaglądaliście tu: https://podrecznik.ezdrp.gov.pl/filmy-instruktazowe/ lub na DEMO EZD RP, lub tuu: https://podrecznik.ezdrp.gov.pl/kursy-online/
W tym pliku udostępnionym przez NASK, jest wskazana grupa uprawnień nazwana jako “Sekretariat“ i o taką konfigurację punktu kancelaryjnego nam chodzi.
Chcemy, aby komórki mogły same przygotować korespondencję do wysyłki wraz z gotowym PKN z racji takiej potrzeby organizacyjnej.