Co się stało z funkcją skanowania ZPO?

Dziś na testowej wersji 21.11.9 (B) podjąłem próbę zeskanowania ZPO przez aplikację QuickScan. Zwrotka się ładnie zeskanowała, aplikacja bez problemu sczytała kod RKW i nadawała nazwę grupie. Po próbie eksportu do EZD otrzymałem komunikat:


Co się stało z tą funkcją? Gdy testowałem poprzednie wersje, to system eksportował skany ZPO i dodawał je do potwierdzenia w aktach sprawy. Dlaczego ją wyłączono?

Dobra, już sobie sam odpowiedziałem na pytanie :smiley: Próbowałem zeskanować zwrotkę z naklejoną etykietą adresową. Stąd komunikat o tym, że funkcja skanowania kopert nie jest jeszcze dostępna. Przy wydrukowaniu zwrotki z szablonu na czystym druku, kod jest rozpoznawany bez problemu. Skan jest przesyłany do systemu. Czyli funkcja działa, tylko jest dostępna dla jednego typu kodów.

1 polubienie