Podczas wystawiania obiegu akceptacji/podpisu pracownikowi pojawia się domyślnie „kropka” przy Etapie 1. Można wybrać akceptację/podpis dokumentu lub odczyt z wersjami.
Przy etapie 2 i kolejnych użytkownik musi pamiętać o zaznaczeniu odpowiedniej „kropki” ponieważ od tego etapu zadanie nie jest walidowane przez system i można wystawić takie “bez kropki”.
Wtedy na kolejnych etapach (po wcześniejszych akceptacjach) jak zadanie jest przekazywane do osoby bez zaznaczonej „kropki” to osoba korzystająca z opcji „przekaż dalej” widzi coś takiego jak poniżej – brak wskazania jakie zadanie ma wykonać pracownik.
Co istotne, na tym etapie nie ma możliwości edycji tej kropki przez inną osobę i naprawienia błędu. Tego przeoczenia nie naprawi też pracownik nie mogący dokonać akceptacji, ponieważ skoro w pierwotnej ścieżce nie miał ani akceptacji, ani podpisu to po edycji ścieżki również może dodać tylko “odczyt z edycją”.
Podglądając wpisy w module „Zadania”:
Po kliknięciu w (I) wyświetlają się szczegóły, w których widać która kropka została zaznaczona. W przypadku pozostawienia pustej „kropki” wpis „Tryb” również jest pusty.
Tutaj podgląd “Trybu” dla osoby, która miała wskazane zadanie “kropkę”:
Tutaj “Tryb” dla osoby, która nie miała zaznaczonej “kropki”: