Błąd - brak możliwości usunięcia pisma

W nawiązaniu do działania przedstawionego poniżej oraz załączonych zrzutów ekranu, brak możliwości usunięcia pism z konta:

  1. dodanie pliku z dysku (.docx)
  2. rejestruj RPW
  3. uzupełnienie metadanych
  4. dodanie kolejnego załącznika do pisma (dodaj załącznik: elektroniczny PDF)
  5. oznaczenie checkboxów przy obu dokumentach
  6. usuń cały dokument
  7. usuwanie z RPW
  8. Chęć usunięcia, bądź zakończenia pisma powoduje pojawianie się błędów, niema możliwości ich zakończenia, przekazania… nie można wykonać na danym piśmie żadnych działań (zgodnie z zrzutami ekranu).

Proszę o weryfikację błędu…





Proszę o sporządzenie zgłoszenia przez Portal HELPDESK.

Mogę prosić wskazówkę, jak dostać się do tego portalu ?

Proszę o skorzystanie z opcji Zadaj pytanie w Profilu użytkownika.
https://podrecznik.ezdrp.gov.pl/korzystanie-z-panelu-uzytkownika/

Utworzyłam zgłoszenie, jednak po kliknięciu “Wyślij” zupełnie nic się nie dzieje…

Proszę skontaktować się ze swoim administratorem bądź koordynatorem.