Pracownik omyłkowo zrobił kopie do pism otrzymanej do realizacji zarejestrowanej uprzednio w RPW wiadomości e-mail (.msg). Plik oznaczony jako kopia znajduje się w lokalizacji Biurko-W toku-Pisma. W jaki sposób można usunąć zbędną kopię pisma z systemu? Po zaznaczeniu pliku nie pokazują się żadne opcje do wyboru.
Chyba tylko można je zakończyć i wybrać “Zwykłe zakończenie”
No właśnie nie pojawia się ta opcja, ani żadna inna…
jeszcze przyszło mi do głowy, że jeśli pracownik ma uprawnienie usuwania z RPW, to może go usunąć, a potem (gdy dokumentu nie ma już w RPW) może pojawiają się jakieś opcje
Można poprosić o dodanie zrzutu z systemu?
No ja mam tak - zaznaczam checkbox przy pliku i żadne opcje do wyboru się nie pojawiają. Już sprawdziłam, że zależy to od rodzaju pliku: skopiowane dokumenty (.pdf, .docx, itp.) można zakończyć, skopiowanego maila (.msg) - brak opcji
Tylko, że nie chcę usuwać z RPW, a jedynie usunąć kopię…
Niestety nie da się usunąć kopii, a sama się przez przypadek nie tworzy Na chwilę obecną można jedynie zakończyć. Uprzejmie proszę o przesłanie zgłoszenia na portal zgłoszeń w tym temacie - dodamy opcję usuń.
Tak jak pisałam wcześniej i co widać na załączonym screenie, nie mogę zakończyć kopii, bo nie widzę takiej opcji
Proszę sprawdzić na przeglądarce Firefox , jeśli używa Pani Chrome to tam , spotkałem się z sytuacją gdzie panel boczny nie pokazuje się po zaznaczeniu dokumentu.
Czy udało się rozwiązać problem, u mnie w organizacji u jednego pracownika występuje ta sama sytuacja.
Też mamy ten sam problem. Po kontakcie z wsparciem dostaliśmy informację że to jest nieprawidłowe działanie systemu i błąd jest w trakcie naprawy.