Baza kontaktów - problemy

Witam,

  1. Posiadam w bazie kontaktów kontakt, który posiada 2 adresy email. Żaden z adresów nie jest wybrany jako domyślny i w przypadku uzupełniania metadanych widzę, że kontakt posiada dwa adresy email jednak nie mogę wybrać żadnego z nich
    image
    Wybierając adres niestety nie pojawia się w polu. Pole pozostaje cały czas puste.
    W przypadku gdy jakiś adres jest domyślny to posiadając dwa adresy nie mam możliwości zmiany - co w sumie jest zrozumiałe, ale jeżeli adres ma być domyślny to sądzę, że nie powinno być możliwości wpisania innego adresu.
    Co blokuje opcje wyboru adresu e-mail?
  2. Będąc przy temacie kontaktów - kontakt elektroniczny
    Otrzymując pismo, w metadanych widzę, że jest to kontakt elektroniczny ale niestety nie mogę podejrzeć adresu. Czy jest możliwość aby ten adres był widoczny?
    image
    Aktualnie tymczasowym rozwiązaniem może być stworzenie kontaktu jako Podmiot/Instytucja i w nazwie podmiotu wpisać adres email, ale nie taki jest sens tego
    image

Bartoszu, napisz proszę na której wersji systemu EZD RP pracujesz. Jeśli masz w bazie kontaktów adres do którego są przypisane dwa adresy mailowe, to jedne z nich powinien być wskazany jako adres domyślny. W systemie EZD RP może być przypisanych kilka adresów do jednego kontaktu i da się wybrać właściwy podczas rejestracji korespondencji.

Gdy pracownik otrzyma zadanie do dekretacji lub do realizacji w widoku zadania w sekcji Nadawca widzi informację o Nadawcy (nazwa podmiotu lub osoby fizycznej) ale nie wyświetla się tam adres tej osoby. Po wejściu w metadane dokumentu wpływającego widać dane adresowe Nadawcy dokumentu. Tworzenie kontaktu w bazie kontaktów w którego nazwie wpisany jest adres jest działaniem nieprawidłowym. Co w przypadku, gdy jednostka ma kilka adresów - fizyczny, mailowy, epuap, e-doręczenia - nie da się tych informacji zmieścić w tytule kontaktu.

Pracujemy na
Wersja: 15.63
Wersja API: 15.83

Po wskazaniu jednego z adresów mejlowych jako domyślny to tylko ten adres mam wybrany. Posiadając drugi adres nie mam możliwości zmiany na ten drugi.
image
Niestety nie ma możliwości (na screenie) pokazać tego że nie mogę wybrać adresu (rwe@op.pl). Proszę wierzyć na słowo

Ale właśnie o to chodzi, że pracownik po otrzymaniu zadania nie widzi informacji o Nadawcy
image
(screen z metadanych po stronie odbiorcy zadania)
Zdaję sobie sprawę, że tworzenie kontaktu w którego nazwie jest wpisany adres jest działaniem nieprawidłowym ale niestety na ten moment nie widzimy innego rozwiązania.

Poniższy screen przedstawia widok po stronie kancelarii - w momencie uzupełniania metadanych
image

Wydaje mi się, że błąd wyświetlania i wyboru został rozwiązany w wersji 17 systemu - w repozytorium publicznym jest dostępna wersja 17.

Dzień dobry :slight_smile:
czy spotkał się ktoś z Państwa z problemem dodania ADE do istniejącego konkatu w Bazie Kontaktów?
Problem z jakim się spotkałam to walidacja nazw/adresów wprowadzoną do bazy kontaktów z tymi wprowadzonymi do testowego BAE.
Przy zakładaniu testowego ADE nikt nie zwracał uwagi na poprawność danych przypisanych do ADE - teraz mamy problem, aby te dane przypiąć do podmiotu w Bazie kontaktów, gdyż integracja z Terytem lub wyłączenie pełnego adresu nie pozwala na wprowadzenie nazw/adresów przypisanych do ADE, np. na etapie zakładania w COI testowego ADE wprowadzono miejscowość WARSZAWA-Śródmieście albo PL.PLAC BANKOWY.
Obecnie nie możemy w żaden sposób dopiąć posiadanego ADE do kontaktu w Bazie kontaktów.

Pozdrawiam,
Karolina