W bazie kontaktów mam opisany kontakt posiadający adres fizyczny, dwa adresy email - z czego jeden jest domyślny, adres ePUAP i ADE.
W sprawie wyżej opisany kontakt przesłał do urzędu pismo tradycyjnie - Pocztą Polską.
Pismo zostało zarejestrowane, zadekretowane, została założona sprawa oraz przygotowane pismo z odpowiedzią.
I tutaj zaczyna się problem (wg. mnie) a mianowicie:
przypadek 1.
tworzę epismo do wysyłki ePUAP
w okienku wyboru kontaktu - wybieram zakładkę uczestnicy i jest pusto
(w dolnej części poniżej wykazu akt sprawy w zakładce uczestnicy ten kontakt istnieje)
przypadek 2.
wysyłam przy użyciu eDoręczeń
w okienku wyboru kontaktu w zakładce uczestnicy - pojawia się ten kontakt - ale w okienku adres eDoręczeń jest pusto
Może warto się temu problemowi przyjrzeć - wybór sposobu wysyłki powinien determinować wybór adresu
Piotrze,
uczestnicy w sprawie działają trochę inaczej. W zakładce uczestnicy odkładają się informacje o uczestnikach i preferowanym sposobie komunikacji z nimi - zwykle jest to jeden główny spoósb. Jeśli zakładam sprawę na piśmie wpływającym to automatycznie nadawca korespondencji dodaje się do uczestników sprawy z takim sposobem korespondencji jakim wpłynęło pismo. Jeśli uczestnik ma dodany w bazie adresowej adres skrzynki epuap, to przy wysyłce e-puapem i wyborze z uczestników spray wyświetli się ten adres, pod warunkiem że w uczestnikach sprawy ten sposób korespondencji będzie wskazany jako wiodący. Jeśli mam jeden kontakt w bazie i kilka adresów to wysyłając korespondenjcę danym sposobem wyszukam odpowiedni adres.
No i właśnie tu jest problem
Jeśli uczestnik ma dodany w bazie adresowej adres skrzynki epuap, to przy wysyłce e-puapem i wyborze z uczestników spray wyświetli się ten adres, pod warunkiem że w uczestnikach sprawy ten sposób korespondencji będzie wskazany jako wiodący. Jeśli mam jeden kontakt w bazie i kilka adresów to wysyłając korespondenjcę danym sposobem wyszukam odpowiedni adres. – i to nie działa