Wystawianie delegacji w EZD RP

Hej,
czy może ktoś podpowiedzieć jak wygląda wystawienie delegacji w EZD RP?

Dzień dobry,

wszystko zależy od modelu jaki założycie Państwo w swojej instytucji:

  1. obsługa zagadnienia za pomocą szablonów przygotowanych np. w MS Word czy Ms Excel
  2. obsługa zagadnienia za pomocą tzw. procesów wewnętrznych z wykorzystaniem szablonów XML
    Tak czy inaczej najpierw proponuję sprawdzić czy macie Państwo w swojej jednostce jakąś regulację wewnętrzną typu decyzja/zarządzenie/komunikat/ogłoszenie wprowadzające w jednostce np. “Procedurę wyjazdów krajowych/zagranicznych”.

Lektura tego dokumentu podpowie Państwu jak wygląda obieg delegacji a następnie spróbujecie to Państwo “odtworzyć” we właściwościach systemu EZD RP (czyli kto tworzy wniosek jak jest on akceptowany/podpisywany oraz jak krąży pomiędzy zainteresowanymi osobami)…

P.S. W moim urzędzie funkcjonuje model nr 1 + zarządzenie Dyrektora Generalnego z procedurą wyjazdową + infografika obiegu dokumentu w urzędzie.

Dziękuję i miłego dnia
Tomasz Skwarka

1 polubienie

Dziękuję. A jak wygląda rozliczenie delegacji?

Podobny obieg wymyśliłam, aczkolwiek nie uzyskał akceptacji, gdyż do worda nie zaczytywali się automatycznie pracownicy (mimo i tak ustawionych w szablonie zakładek rodzaju transportu, automatycznego kalendarza itp.) i pracownik sekretariatu musiał wpisać nazwisko ręcznie.
Potem mieliśmy podpisy zbierać na papierze, ponieważ teczka w kadrach jest papierowa.

Zakładałam, że zamiast zakładać sprawę można dodać po prostu pismo, wypełnić, dodać do rejestru, edytować, wydrukować, a potem je zakończyć, w końcu delegacja wędruje do kadr, prawda?
a i mam pytanie: czy u Was delegacja do kadr trafia elektronicznie? Czy kadry drukują ją z uwierzytelnieniami do teczki papierowej, czy też może macie ją elektroniczną?

Beata Świsłocka

w naszym biurze mamy papierowe delegacje, jak to pozniej wyglada z podpisami pracowników i rozliczeniem ?

Dzień dobry,

w mojej instytucji cały proces jest elektroniczny.
Wszystkie szablony, używane w procesie, są przystosowane do wypełniania. I ładnie to nawet chodzi :slight_smile:

P.S. Zaciekawiło mnie sformułowanie “mimo i tak ustawionych w szablonie zakładek rodzaju transportu, automatycznego kalendarza itp.”. Co to za zakładki typu “transport” czy “automatyczne kalendarze”?

Pozdrawiam,
Tomasz Skwarka

W szablonie delegacji, który przygotowaliśmy w WORDzie wstawiliśmy pola formularzy z listami wyboru gdzie np wpisaliśmy dostępne środki transportu. Wstawiliśmy też pole kalendarza, z którego pracownik wypełniający delegację mógłby wybrać datę.
coś takiego:

Zazdroszczę.
Ale dopytam:
czy j. delegacja jest w sprawie, to potem do kadr przekazujecie ją zadaniem do realizacji?
Ale jak wygląda potem rozliczenie? Dodajecie załącznik do sprawy i również udostępniacie go kadrom?

Aha, teraz rozumiem o co chodziło - o pola formularza z “Dewelopera”.
Też z tego korzystam jak również z pól kodowych wordowych oraz pól mapowania xml.

Pozdrawiam,
Tomasz Skwarka

Kiedy pracownik wraca z delegacji musi ją rozliczyć.
U nas wygląda to tak:

Miłego weekendu,
Tomasz Skwarka

1 polubienie

zaciekawił mnie jeden etap procesu:
sekretariat założył sprawę, a jak to się stało, że sprawa znalazła się w WF (czy pracownik WF zakończył tę samą sprawę, którą założył pracownik sekretariatu, czy też inną?

w procesie nie znalazłam momentu, w którym dołączacie dowody poniesienia wydatków, tj. bilety, faktury itp.)