Wykorzystanie modułu zadań do zgłaszania awarii w budynku

Dzien dobry,
czy istnieja sposoby wykorzystania systemu EZD RP do zgłaszania usterek, automatycznego wyboru adresata zgloszenia i monitorowania rozwoju sytuacji?

Przykladowo - uzytkownik systemu EZD chce zglosic, ze woda z peknietej rury zalewa korytarz. Loguje sie do systemu, opisuje sytuacje i przekazuje ja do jednego z dyzurnych, obecnych danego dnia w placowce. Dyzurny dostaje powiadomienie elektroniczne o zgloszeniu, ktore trafia jednoczesnie do obecnego w tym dniu hydraulika. Dyzurny monitoruje zgloszenie, sprawdza czy hydraulik przyjal zgloszenie, naprawil usterke itd.

Czy mozna ew. bezpiecznie polaczyc zgloszenie w EZD z darmowa aplikacja na telefon, skoroszytem MS Excell z makrami?

Glownym celem jest wykorzystanie juz wdrozonego systemu EZD do koordynacji codziennych zgloszen, bez potrzeby zbierania dokumentow i kupowania odrebnego programu dedykowanego obsludze zgloszen usterek technicznych w budynku szpitala.

Z gory dziekuje za wszystkie podpowiedzi!