Dzień dobry.
Czy jest możliwość usunięcia nr RKW (Rejestr Korespondencji Wychodzącej)?
Do sprawy został zaciągnięty mail wysłany spoza EZD. Przez pomyłkę mail przychodzący został zaewidencjonowany jako mail wychodzący z jednostki (nadany nr RKW mail spoza EZD). W jaki sposób usunąć nadany nr RKW? Nie znaleźliśmy takiego uprawnienia dla użytkowników, w instrukcji również nie natknęliśmy się na to jak można to zrobić.
W Rejestrze Korespondencji Wychodzącej jest ikonka, która pozwala wysortować RKW usunięte z rejestru, więc wydaje nam się, że w EZD chyba jest taka funkcjonalność, tylko nie potrafimy jej zrealizować.
Będziemy wdzięczni za informację.
Pozdrawiam
Dzień dobry, mamy ten sam problem. Podręcznik niby mówi o usuwaniu RKW ale brak jest takiej funkcji jak widoczna w podręczniku, czy może komuś udało się już znaleźć rozwiązanie ?
W systemie jest dostępna funkcja usunięcia numeru z RKW ( Rejestr Korespondencji Wychodzącej). Funkcja ta opisana jest tu:https://podrecznik.ezdrp.gov.pl/praca-z-rejestrem-korespondencji-wychodzacej/ - sekcja Usuwanie zarejestrowanej korespondencji. Proszę zwrócić uwagę, że dotyczy to tylko korespondencji za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Powyższa opcja nie dotyczy usuwania korespondencji wysłanej mailowo ze sprawy za pomocą opcji Wyślij Pocztą elektroniczną oraz e-maili dodanych do sprawy i zarejestrowanych w rejestrze za pomocą opcji Rejestruj w RKW - e-mail wysłany poza EZD
Bardzo dziękuję za odpowiedź. W systemie przydałaby się jednak opcja usuwania RKW poza wysyłką Poczty Polskiej. 
Bartoszu, możecie jako jednostka zgłosić potrzebę takiej funkcji do NASK jako twórcy systemu.
Zauważ jednak proszę, że aby wysłać przesyłkę za pośrednictwem e-maila z systemu EZD, zarejestrować wysłanie przesyłki e-mail w systemie (e-mail wysłany z nie z EZD a z np. poczy służbowej), wysłać pismo e-Puapem czy za pomocą e-doręczeń, wymagane jest wykonanie konkretnych i przemyślanych przez pracownika czynności w systemie i nie jest w tych przypadkach potrzebne wykonywanie dodatkowych czynności przez pracownika kancelarii. Fakt wysyłki korespondencji od razu jest rejestrowany automatycznie w Rejestrze Korespondencji Wychodzącej, po wykonaniu konkretnych i w domyśle świadomych czynności przez pracownika merytorycznego. W przypadku wysyłki za pomocą poczty Polskiej wskazane jest najpierw wykonanie czynności przez pracownika merytorycznego (wskazanie co i komu ma być wysłane) oraz czynności wykonywane przez pracownika kancelarii, a więc proces obsługi wysyłki jest niejako dwustopniowy.