Rejestr - do wglądu

Witam,
Czy jest możliwe aby po dodaniu rejestru własnego był podgląd do spraw, które znajdują się w nim dla każdego pracownika?
Przykładowo → dział A i B dorzucają sprawy do rejestru. Natomiast osoba z działu “C” chciałaby wejść w jakąś taką sprawę i ją podejrzeć celem zweryfikowania czy pojawiły się jakieś akta.

Bartoszu, możesz utworzyć rejestr, do którego pracownicy komórki A i B będą dodawali sprawy. Nawet jak dodasz uprawnienie do widoczności wpisów do tego rejestru dla pracowników komórki C, to ten pracownik zobaczy wpisy, ale nie zobaczy zawartości sprawy, bo musiałby mieć dostęp do tych spraw - trzeba byłoby nadać dostęp do tych spraw dla pracownika/pracowników komórki C.

Okej rozumiem. Czyli tak jak podejrzewałem. W mojej opinii powinno być takie prawo, które umożliwi tylko do odczytu spraw w rejestrze - możliwość wglądu do spraw, które są w danym rejestrze. Rozumiem, że nie jest to tak praktykowane jednak no w Naszym przypadku by się przydało.
Dziękuję za informacje

Bartoszu, jednak rozdzieliłbym kwestię uprawnień związanych z dostępem do sprawy i widoczność akt sprawy, jeśli ta sprawa została dodana do rejestru. Dostęp do sprawy i wgląd do jej akt jest na uprawnienie - chodzi o to, aby nieodpowiednie osoby nie mogły mieć dostępu do akt spraw. To, że jest sprawa dodawana do rejestru, nie oznacza że każdy musi mieć możliwość zajrzenia do akt tej sprawy.