Problem z otwaciem pliku

Dzień dobry,
jeden z pracowników merytorycznych podczas pracy w założonej przez siebie sprawie przy próbie otwarcia plików w tej sprawie (pisma tworzone przez pracownika na szablonie, wcześniej podpisane przez przełożonego) natrafia na błąd systemu “plik zawiera potencjalnie niebezpieczne skrypty, nie może zostać otworzony” . Jaki może być powód takiej sytuacji ? Błąd pliku?

Co to za plik - word, pdf, czy jakiś inny? Na pierwszy rzut oka, że jest to błąd pliku. Czy daje się wykonać w stosunku do pliku inne operacje np. pobranie pliku na dysk?

pdf. W tej chwili występuję już taka sama sytuacja u wielu pracowników w naszym podmiocie. Nie można wyświetlić, zrobić podglądu dokumentu. Jest możliwość pobrania na dysk.

Dzień dobry

Proszę o pilne zgłoszenie na HD.

Czy po pobraniu dokumentu da się go otworzyć?

tak, po pobraniu pliku można go otworzyć

Proszę spróbować zmienić przeglądarkę, wyczyścić cache przeglądarki bądź otworzyć system w nowym oknie prywatnym. I proszę o zgłoszenie błędu na HD

Zrobione kroki powyżej. Niestety bez zmian. Zgłosiliśmy problem na wsparcie-ezdrp@nask.pl.

1 polubienie

Mamy ten sam problem po wczorajszej aktualizacji do SaaS 21.11.7 (A)

Tomaszu, zróbcie zgłoszenie na HelpDesk tak jak pisał MaciejDr.Czy możecie pobrać pismo i po pobraniu otworzyć pismo?

Już zgłoszone przez kilka instytucji. Czekam też na listę zmian do wersji która została wczoraj wdrożona.

Chyba problem jest globalny. U nas też ten błąd od dzisiaj występuje. Zauważyłem, że dotyczy on plików pdf skanowanych do EZD. Plik pdf który wpłynął przez e-doręczenia wyświetla się w podglądzie prawidłowo.

u nas *.docx dodane do sprawy mają ten błąd

Na produkcję trafiła już aktualizacja, która rozwiązuje ten problem

U nas też występuje ten problem.