Odbiór osobisty korespondencji

Po zarejestrowaniu korespondencji wychodzącej poprzez “Rejestry” → “Rejestr korespondencji wychodzącej” → “Utwórz kopertę” i zaznaczeniu opcji “Odbiór osobisty”, wysyłka ma status “zarejestrowana”. W jaki sposób zmienić status takiej korespondencji na przykład na na “odebrana”, jeśli sprawa prowadzona jest papierowo?

Niestety w chwili obecnej status odbioru osobistego zmienia się tylko z zarejestrowanej na odebraną tylko wtedy, gdy obsługa odbioru osobistego odbywa się z poziomu sprawy. Proszę się zastanowić, czy sprawy prowadzone papierowo nie powinny być pomocniczo prowadzone w systemie EZD, np. w celu obsługi wysyłek.

W wersji 20 poprawiliśmy błąd związany ze statusem odbioru osobistego w Rejestrze Korespondencji Wysłanej. Poprawka będzie dostępna po udostępnieniu publicznie wersji 20 systemu EZD RP