Metadane do wysłanego maila

Dzień dobry,

do akt sprawy dołączam wiadomość e-mail wysłaną poza systemem EZD RP (załóżmy Thunderbird) i rejestruje RKW. E-mail zawiera standardową treść w stylu: w załączeniu przesyłam pismo dotyczące …. , pismo oczywiście podpisane elektronicznie. Jakie metadane powinienem wypełnić? Jeśli załącznikiem do e-maila było pismo to rodzajem dokumentu jest pismo? A co z typem dokumentu? Tekst czy nieuporządkowany zbór danych? Znak i data na dokumencie to również dane z pisma dołączonego jako załącznik do e-maila?

Z góry dziękuje za pomoc

d.cyppel,

Jeśli uzupełniasz metadane dla e-maila wysłanego poza systemem EZD RP to możesz podać takie metadane:

1.Dostęp

2. Rodzaj

3.Data wniosku

4. Typ

5. Data na dokumencie

6. Znak na dokumencie

Jeśli chodzi o typ dokumentu to skoro to mail wskazałbym tekst. Znak i data na dokumencie takie jak w mailu, o ile zostały tam podane, jeśli nie to ewentualnie z pisma które ze pośrednictwem maila wysyłasz, lub znak sprawy w której rejestrujesz fakt wysłania maila.
Pozdrawiam
.

2 polubienia