Błąd podczas podpisu pisma

Czy ktoś z Państwa spotkał się z błędem “The circuit is now open and is not allowing calls” w NASKDesk? Pojawia się u jednej z osób przy próbie podpisu docx’a.

Inni pracownicy podpisują normalnie. NASKDesk instalowaliśmy ponownie, podpisy wgrywaliśmy ponownie.

Z czym wiązać ten błąd?

Spróbuj zaznaczyć ten dokument i wystawić nowe zadanie do akceptacji/podpisu. Może być kilka przyczyn: a) w tej samej chwili plik jest otwarty przez kilka osób, b) podpisujący lub referent zablokował kłódkę i nie została otwarta, np. po bezczynności

to raczej nie te przypadki. Zresztą plik próbowano podpisać przez kilka dni.

Ostatecznie treść wklejono do nowego szablonu i wtedy się podpisał. Pytanie, co było nie tak z pierwszym, ale tak naprawdę co oznacza ten komunikat.

Miałem swego czasu podobny komunikat i po ponownym wystawieniu zadania do akceptacji znaleźliśmy informacje, że plik był swego czasu zablokowany przez naczelnika wydziału, w którym pracuje referent

mamy jeszcze wersję A i nie można u nas zablokować w ten sposób pisma.

Ale znaleźliśmy co dolegało pismu: miało w nazwie symbol “/”, który powoduje błąd podczas wywoływania NaskDeska przy podpisie.

Na wersji B “/” powoduje skrócenie nazwy pisma o wszystko co przed tym znakiem

2 polubienia

W wersji 21.20.6 (B) “/“ blokuje możliwość podpisu. We wcześniejszych skracał nazwę.

W 21.22.8 (B) ucina wszystkie znaki przed /. Sprawdzone przed chwilą.