Pracownica kancelarii od ok. 2 tygodni ma zgłoszenia od pracowników o braku uzupełnionych metadanych w pismach które do nich przesyła. Niezależnie czy uzupełnia je z poziomu rejestracji pisma przez moduł Kancelarii czy bezpośrednio po dodaniu pisma z dysku. W momencie kiedy pracownik zgłasza jej brak, wyszukuje dane pismo i okazuje się że u niej widać uzupełnione metadane, klika ponownie zapisz i dopiero wtedy są widoczne u pracownika. Proszę o sugestie co może być przyczyną tego problemu. Dodam że problem występuje u różnych osób i nie każde pismo ma braki. Wersja: 19.7.15
1 polubienie
Czy można poprosić o wklejenie jakichś przykładów lub podanie nazwy instytucji (chodzi o sprawdzenie na jakiej infrastrukturze mają Państwo konto).
Czekając na odpowiedź sami już doszliśmy gdzie leży problem. W momencie skanowania pisma i rejestrowania go w EZD przez pracownicę kancelarii, użytkownik do którego jest przypisane dostaje e-maila z informacja o nowym zadaniu. W takiej sytuacji użytkownicy podejmują to pismo jeszcze przed uzupełnieniem metadanych przez pracownicę Kancelarii i stąd te braki. Pracownik widząc braki zwraca się do pracownicy Kancelarii i ona ponownie zapisuje już zapisane metadane i wtedy są już widoczne. Dobrze by było, gdyby po uzupełnieniu i zapisaniu na poziomie kancelarii wpadały automatycznie.