Dzień dobry w systemie EZD RP Wersja: 19.7.54 brak możliwości edycji lub usunięcia utworzonych grup w Zarządzanie zadaniami grupowymi przez innego administratora. Proszę o pomoc jak usunąć grupę administratora, który został usunięty z systemu EZD RP.
Jedyny sposób to ustawienie zastępstwa za administratora, który utworzył grupę. Następnie trzeba przejść na zastępstwo i z tego poziomu edytować lub usunąć grupę. Problem znany od dawna, niestety ciągle nie poprawiony
Dziękuję za informacje. Niestety zdążyłem usunąć z systemu (KUIP) tego użytkownika (administratora). Czy można coś zrobić w takiej sytuacji? Utworzenie nowego użytkownika z takim samym loginem i nadanie uprawnień administratora nie rozwiązuje problemu.
a da się ustawić za takiego admina (1 z dwóch) zastępstwo? bo u nas się nie da… można ustawić zastępstwo tylko za takiego co jest adminem założonym z takimi uprawnieniami a nie za takiego co jest wpisany przy inicjowaniu podmiotu
Nie można ustawić zastępstwa za administratora podmiotu. Proponuję zgłaszać dobrze opisany problem do NASK. Być może w końcu zostanie on rozwiązany. Zadania grupowe to jedyne miejsce, gdzie taka sytuacja występuje.
Już wcześniej to zgłaszaliśmy
Pozdrawiam
|
Anna Kosk Kierownik - Referat Usług Elektronicznych Departament Cyfryzacji |
|
Wersja produkcyjna systemu 21.1.5. Jako administrator nie widzę w Administracji kafelka ZADANIA GRUPOWE. Próbowałem z uprawnieniami, ale nic nie pomaga. Może ktoś zna prawidłowe ustawienia uprawnień lub inne rozwiązanie?