Wyróżnienie spraw

Dzień Dobry!

  1. Jak zmienić wielkość okna by temat sprawy zawiajał się w całości. Widoczny jest tylko poczatek
  2. Jak ustawić uwagi do sprawy by były widoczne na ekranie a nie po kliknięciu.
  3. Jak podzialić sprawy w biurku na foldery jeżeli mamy 40 spraw to zaczyna być problem
  4. Jak oznaczyć graficznie sprawy w kat. biurko.. Nie ma żadnych narzędzi graficznych ( cos na wzór exela by można odznaczać wiersze)
  5. Jak ustawic by sprawa nad którą pracujemy w kat. biurko było zawsze jako pierwsza na górze lub odznaczona graficznie
  6. Jak na stałe zmienić ilość wierszy w wyświetlaniu do 50 - za każdym razem trzeba zmienia
  7. Jak zapaisać wszystkie metadane jedna komenda zamiast klikać 40 plików

Dzień dobry,
jeżeli chodzi o wersję A (to też warto dodawać w pytaniach ;))

  1. Jeżeli pytasz o listę spraw - wówczas zawija się każdemu. Wyłączenie z widoku kolumny tez tego nie zmienia. (nie widzimy skanu, czy na pewno o to pytasz)
  2. Notatki w sprawie są z boku, po kliknięciu, gdyż to sprawa jest ważniejsza.
  3. Każda sprawa powinna być odpowiednio opisana, aby można było ją łatwo znaleźć.
  4. Graficznie można dokumenty poprzez dodanie wyróżnika.
  5. Sprawy są widoczne, według lat, klas jrwa i numerów spraw.
  6. W ustawieniach administratora systemu można zmienić ilość wyświetlanych elementów na stronie.
  7. Sprawa była zgłaszana. Póki co nie ma takiej możliwości.

Być może mądrzejsza głowa się wypowie :wink:
pozdrawiam

Wyróżniki są bardzo wątłe.

Jeżeli chodzi o komuny …gdzie można edytowac ich szerokośc. Długie tytuły nie są widoczne.trzeba klikną w sprawę.

Notatki : jak zrobic by były ich widoczność była jawna a nie po kliknięciu.

Aby Ci pomóc i odpowiedzieć na pytania potrzeba troszkę więcej informacji, choć już Dominika udzieliła Ci odpowiedzi

1. Jak zmienić wielkość okna by temat sprawy zawijał się w całości. Widoczny jest tylko początek

O którym miejscu piszesz - Spis spraw, sprawy w toku? Tytuł sprawy wyświetlany jest częściowo po najechaniu na tytuł jest on wyświetlany w całości w osobnym polu. W obydwu miejscach jest wyszukiwarka więc po wpisaniu frazy zawężasz listę wyników.

2. Jak ustawić uwagi do sprawy by były widoczne na ekranie a nie po kliknięciu.
Nie da się ustawić, aby uwagi do sprawy były widoczne, bez kliknięcia w chmurkę gdzie ukryta jest uwaga/uwagi, bo może być ich wiele.

3. Jak podzielić sprawy w biurku na foldery jeżeli mamy 40 spraw to zaczyna być problem

Foldery tworzysz tylko w sprawach aby grupować dokumenty. Wszystkie sprawy w toku są prezentowane w sekcji Sprawy>W toku lub w innych pozycjach w tej sekcji (Odłożone; Zawieszone). Sprawy możesz grupować też wyróżnikami. Przychylam się do tego co napisała Dominika - Każda sprawa powinna być odpowiednio opisana, aby można było ją łatwo znaleźć.

4. Jak oznaczyć graficznie sprawy w kat. biurko.. Nie ma żadnych narzędzi graficznych ( cos na wzór exela by można odznaczać wiersze)

Po co chcesz oznaczać sprawy graficznie i jak według Ciebie miałoby to wyglądać?

5. Jak ustawić by sprawa nad którą pracujemy w kat. biurko było zawsze jako pierwsza na górze lub odznaczona graficznie

Sprawy nad którymi pracujesz mają status w toku i tylko takie są wyświetlane w sekcji Sprawy>W toku. Spraw są wyświetlane według lat, klas jrwa i numerów spraw. Możesz też sortować sprawy po: Znaku sprawy, tytule, dacie wszczęcia, terminie realizacji czy nadawcy.

6. Jak na stałe zmienić ilość wierszy w wyświetlaniu do 50 - za każdym razem trzeba zmienia

Liczbę wyświetlanych elementów na stronie może wskazać użytkownik w panelu użytkownika: https://podrecznik.ezdrp.gov.pl/korzystanie-z-panelu-uzytkownika/ - sekcja system - liczba wyświetlanych elementów lub może to ustawić wszystkim administrator systemu w tym samymym miejscu.

7. Jak zapisać wszystkie metadane jedna komenda zamiast klikać 40 plików
Nie zapisuje się metadanych dla kilkudziesięciu plików na raz - nie ma na tą chwilę takiej funkcji i nie powinno być - metadane mogą być różne dla różnych spraw i nawet dla podobnych dokumentów.

1 polubienie

@Jacek
na początek warto podejść do systemu z ciekawością niż jak do jeża. :wink: Inaczej prowadzi się w systemie sprawy niż byliśmy przyzwyczajeni do tej pory. EZD RP trochę ułatwia, trochę ukierunkowuje, a trochę jeszcze zmusza do zmiany działania i myślenia.
Proponuję na początek wersję testową. Naprawdę warto. Wiele ćwiczeń i klikania, a to przybliża.
Są filmiki, jest podręcznik, szkolenia i to forum, gdzie są takie mądre głowy jak m.in. Sebastian
które wiele podpowiadają. Wiem, że sobie poradzicie :slight_smile:
pozdrawiam