Problem ze współdziałaniem EZD RP i ePUAP

Problem polega na niepobieraniu przez EZD RP wiadomości wpływających na ePUAP.

  1. W przypadku ustawienia w ePUAP: Administrowanie/Budowanie usług/Skrytki/Skrytka_ESP trybu pracy “PULL” nie pojawiają się żadne wiadomości bezpośrednio w ePUAP.
    System wysyła jedynie informacje na e-mail o nie pobranych wiadomościach.

  2. W przypadku ustawienia trybu pracy na “PUSH” pojawiają się wiadomości na ePUAP-ie ale nie pobiera ich EZD RP.

  3. System EZD RP i sam ePUAP nie był przez nikogo modyfikowany - nie była zmieniana konfiguracja.

  4. System EZD RP podczas wykonywania testu Kancelaria/ePUAP Status nie zgłasza błędów.

  5. Problem ten trwa (po dzisiejszej diagnostyce) od 1 października br.

  6. Korespondencja z ePUAP w obecnej chwili jest pobierana za pomocą “Awaryjnego pobierania” w ePUAP-ie i importowana w EZD RP za pomocą Biurko/W toku/pisma przyciskiem DODAJ - import z dysku.

  7. Nie pomaga pobieranie po 1 wiadomości w trybie awarynym z ePUAP, kolejka nie odblokowuje się.

Dzień dobry, proszę problem zgłosić poprzez Helpdesk.

Może jeszcze spróbować sposobów opisanych w
“Instrukcji administratora konta podmiotu publicznego” wersja 4.3 → link: https://epuap.gov.pl/wps/wcm/connect/72621109-6b25-41bb-a497-f8a63013b0a4/Instrukcja+administratora+konta+podmiotu+publicznego+v.4.3.pdf?MOD=AJPERES

na stronie 63 jest rozdział:
“Sprawdzanie poprawności przesyłania pism” i “Sprawdzanie kolejek dokumentów”