Problem polega na niepobieraniu przez EZD RP wiadomości wpływających na ePUAP.
-
W przypadku ustawienia w ePUAP: Administrowanie/Budowanie usług/Skrytki/Skrytka_ESP trybu pracy “PULL” nie pojawiają się żadne wiadomości bezpośrednio w ePUAP.
System wysyła jedynie informacje na e-mail o nie pobranych wiadomościach. -
W przypadku ustawienia trybu pracy na “PUSH” pojawiają się wiadomości na ePUAP-ie ale nie pobiera ich EZD RP.
-
System EZD RP i sam ePUAP nie był przez nikogo modyfikowany - nie była zmieniana konfiguracja.
-
System EZD RP podczas wykonywania testu Kancelaria/ePUAP Status nie zgłasza błędów.
-
Problem ten trwa (po dzisiejszej diagnostyce) od 1 października br.
-
Korespondencja z ePUAP w obecnej chwili jest pobierana za pomocą “Awaryjnego pobierania” w ePUAP-ie i importowana w EZD RP za pomocą Biurko/W toku/pisma przyciskiem DODAJ - import z dysku.
-
Nie pomaga pobieranie po 1 wiadomości w trybie awarynym z ePUAP, kolejka nie odblokowuje się.