Po dekretacji pism do wiadomości od dyrektora dla wszystkich pracowników jednostki, z pism dostarczanych przez e-doręczenia nie widać podległych załączników. Wyświetla się informacją o braku dostępu do załącznika. Nie wiemy na jakim etapie popełniamy błąd.
Dzień dobry,
w momencie dekretacji, udostępniania do realizacji lub wiadomości należy zaznaczyć checkboxem wszystkie elementy/ załączniki, nie tylko pismo główne.
W przypadku tworzenia kopii pisma znajdującego się w biurku, każdy jego element (lub ten, z którego chcemy utworzyć kopię) należy zaznaczyć checkboxem.
Jeżeli nie zaznaczymy danego załącznika nie będzie u odbiorcy kopii tego elementu.
pozdrawiam
Za każdym razem wszystkie elementy były zaznaczane
Wygląda (na podstawie załączonego screena) jakby podczas tworzenia kopii, nie został rozwinięty i zaznaczony załącznik. W ten sposób nie został skopiowany. Wówczas przy dekretacji także nie zostanie przekazany do odbiorcy.
Mamy podobne problemy przy udostępnianiu do wiadomości dla większej grupy użytkowników. Jedni mogą podejrzeć załączniki, inni nie. Problem występuje przy kopertach epuap/e-doręczenia.