Potwierdzenia odbioru osobistego w sprawach prowadzonych elektronicznie

W sprawie prowadzonej elektronicznie mam sporo odbiorów osobistych zaświadczeń. Generuję potwierdzenie odbioru, skanuję je i załączam do sprawy. Czy te potwierdzenia mam gromadzić w jakimś składzie chronologicznym?

Podczas prowadzenia sprawy powstał dokument papierowy, którym jest potwierdzenie odbioru osobistego. Po zeskanowaniu dokumentu potwierdzającego odbiór pisma, dokument papierowy możemy oddać do składu pism wewnętrznych.

1 polubienie

Dzień dobry,

czy istnieje możliwość potwierdzenia odbioru na czytniku, tablecie? Na poczcie, gdy odbieram przesyłkę podpisuję się na czymś w formie tableta i podpis jest uwidaczniany w systemie. Czy EZD RP oferuje taką możliwość, żeby nie drukować, skanować i przechowywać potwierdzeń, tylko z poziomu systemu dodać potwierdzenie z podpisem.

Na tyle ile znam system takiej opcji nie ma, bo pewnie nikt takiego zapotrzebowania nie zgłosił