Jak dodać nośnik danych do składu chronologicznego?

Instrukcja EZD RP mówi:

Do wyboru są następujące składy:

  • Nośników danych włączonych do systemu – skład, w którym powinny być przechowywane nośniki danych, których zawartość w pełni została włączona do systemu – niezależnie od tego, czy dotyczą spraw prowadzonych w sposób tradycyjny czy w sposób elektroniczny;
  • Nośników danych niewłączonych do systemu – skład, w którym powinny być przechowywane nośniki danych, których zawartość nie w pełni została włączona do systemu – niezależnie od tego, czy dotyczą spraw prowadzonych w sposób tradycyjny czy w sposób elektroniczny;
  • Nośników danych wewnętrznych – skład, w którym powinny być przechowywane nośniki, które powstały w trakcie procedowania spraw w instytucji – niezależnie od tego, czy dotyczą spraw prowadzonych w sposób tradycyjny czy w sposób elektroniczny;

Moje pytanie to jak dodać do składu nośnik danych, który nie jest częścią przesyłki wpływającej - powstał w instytucji?

1 polubienie