Instrukcja EZD RP mówi:
Do wyboru są następujące składy:
- Nośników danych włączonych do systemu – skład, w którym powinny być przechowywane nośniki danych, których zawartość w pełni została włączona do systemu – niezależnie od tego, czy dotyczą spraw prowadzonych w sposób tradycyjny czy w sposób elektroniczny;
- Nośników danych niewłączonych do systemu – skład, w którym powinny być przechowywane nośniki danych, których zawartość nie w pełni została włączona do systemu – niezależnie od tego, czy dotyczą spraw prowadzonych w sposób tradycyjny czy w sposób elektroniczny;
- Nośników danych wewnętrznych – skład, w którym powinny być przechowywane nośniki, które powstały w trakcie procedowania spraw w instytucji – niezależnie od tego, czy dotyczą spraw prowadzonych w sposób tradycyjny czy w sposób elektroniczny;
Moje pytanie to jak dodać do składu nośnik danych, który nie jest częścią przesyłki wpływającej - powstał w instytucji?