W jaki sposób przypisać nadawcy adres jego skrzynki do eDoręczeń w przypadku, kiedy zaciągnięte do EZD dane adresu fizycznego (zgodne z Terytem) nie pokrywają się z danymi adresowymi podanymi przy aktywacji skrzynki do eDoręczeń - brak przedrostka al./ul. itp.
A nie da się wyszukać po REGONie i przypisać do istniejącego adresu? Przecież dane w ADE to nieraz katastrofalnie błędne dane zawierają. Jedyny sensowny łącznik to REGON lub PESEL.
1 polubienie
niestety nie ma tych stabilnych (sensownych) danych
Dzisiaj wyszło, że dane w bazie kontaktów muszą być identyczne z danymi w BAE, inaczej nie przypisze adresu. Nawet inna cyfra w kodzie pocztowym nie może być. Ułatwienie żadne. A dane mogą się zmieniać.
1 polubienie
NASK zapowiedział naprawę błędu, a do tego czasu proponuje wysyłkę bezpośrednio z eDoręczeń lub wysyłkę tradycyjnym listem
1 polubienie