Prośba o mała pomoc.
Próbując dodać do bazy kontaktów nowy kontakt nie mogę wybrać miejscowości przez co nie mogę przejść dalej i dokończyć procesu. Czy jestem w stanie coś sam zrobić czy tym powinien zająć się Administrator chmury (bo może brakuje jakiegoś połączenia)?
Nie wyświetlają się podpowiedzi miejscowości i na tym muszę zakończyć tworzenie kontaktów.
Pewnym ułatwieniem/tymczasowym obejściem problemu będzie odznaczenie pola adres pełny, widocznego podczas wpisywania adresu fizycznego
Jako tymczasowe rozwiązanie to faktycznie może się to sprawdzić.
Dziękuję. Mam nadzieję, że problem rozwiąże się i nie będzie trzeba stosować “tymczasowego” rozwiązania
Edit. po sprawdzeniu i uzupełnieniu danych (tych które mogę) nie widzę ich w późniejszym etapie. Dodatkowo wydaje mi się, że brak pełnego adresu przyczynia się do niemożliwości generowania kopert podczas wysyłki. Więc niestety rozwiązanie tymczasowe nie pomaga albo coś źle robimy
Na najnowszej wersji nie mam tego problemu - po wpisaniu miejscowości powinno się wybrać z listy tą właściwą. @Bartosz masz literówkę w nazwie - nie wiem czy próbowałaś poprawnie wpisać nazwę miejscowości?
Wersja: 17.16
Wersja API: 17.16
Tak jest literówka zgadza się. Niestety wpisując poprawnie czy wpisując inne miejscowości również to nie działa.
Mamy wersję Wersja: 15.63 Wersja API: 15.83.
Przy dodawaniu adresu do kontaktu powinien zadziałać TERYT. Jeśli zaczynamy wpisywać nazwę miejscowości to system powinien podpowiadać nazwę Miejscowości. Moim zdaniem nie macie wgranego Terytu, dlatego nie można wyszukać miejscowości.