Aktualizacja stanowiska - pytanie o uprawnienia

Dzień dobry,

chciałbym podpytać o uprawnienia w kontekście funkcjonalności “aktualizacja stanowiska”. Mam taki study case - użytkownik ze stanowiskiem kierownik z jakiegoś powodu przestaje być kierownikiem i wraca na stanowisko specjalista. Zgodnie z podręcznikiem administratora, funkcja aktualizuj stanowisko pozostawia dotychczasowe uprawnienia, oraz przydziela nowe, związane z nowym stanowiskiem. Jednak w tym przypadku chciałbym, aby ten użytkownik stracił w interfejsie dostęp np. do panelu kierownika.

W związku z powyższym chciałbym zapytać, czy w takiej sytuacji jedynym wyjściem jest rozdysponować zadania, pisma i sprawy na przykładowo nowego kierownika, następnie usunięcie stanowiska kierownika tego użytkownia i dodanie ponownie ze stanowiskiem specjalista? Czy jest może jakiś bardziej “gładki” sposób zrealizowania takiego zagadnienia?

Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi