Udostępnienie do wiadomości

Podczas tworzenia zadania “do dekretacji” w sekretariacie nasza sekretarka nie może udostępnić pisma do wiadomości. Po kliknięciu w przełącznik udostępnij do wiadomości nie da się wybrać żadnego pracownika ani poprzez pole wyszukaj, ani z listy rozwijanej. Czy do udostępniania do wiadomości potrzebne są jakieś specjalne uprawnienia?

Czy sekretarka sama rejestrowała to pismo czy dostała to pismo do dekretacji? Do udostępniania do wiadomości z poziomu wystawiania zadania do dekretacji nie jest potrzebne żadne dodatkowe uprawnienie.

Sekretarka dostała to pismo z biura podawczego do dekretacji.

Dzisiaj zauważyłem również, że podczas udostępniania do wiadomości dokumentu ze sprawy w toku, wyszukiwanie odbiorcy w zakładce “WYSZYKAJ” działa prawidłowo natomiast w zakładce “WYBIERZ” mogę wybrać tylko pracowników, którzy nie są przypisani do żadnej komórki organizacyjnej, na przykład burmistrz, skarbnik, sekretarz, za to nie mogę wybrać żadnego pracownika z komórki organizacyjnej “Referat”. Być może jest to związane z tym, że sam dodałem typ komórki organizacyjnej (Referat), której domyślnie nie było w systemie.

W sekcji Wybierz pojawił się błąd związany z brakiem możliwości wyboru pracownika ze struktury organizacyjnej - ten błąd został już poprawiony w wersji 19.4