Raporty - korzystanie

Cześć,
mam pytanie odnośnie korzystania z raportów: w EZD PUW był szereg różnych raportów, z różnymi funkcjonalnościami.
W EZD RP raporty są zupełnie inaczej skonstruowane i szczerze pisząc - nie bardzo wiem, jak z nich korzystać. W podręczniku nie ma specjalnej instrukcji, prócz samego opisu, jak je wygenerować (to umiem).
Czy jest szansa, że ktoś z Was podzieli się ze mną tą tajemną widzą? Lub może jest gdzieś jakieś szkolenie/prezentacja z wykorzystywania raportów?
Pozdrawiam
Ewa

Jak generować raporty jest opisane tutaj:
https://podrecznik.ezdrp.gov.pl/generowanie-raportow-archiwisty/
najważniejsze to aby mieć nadane uprawnienie które jest opisane na samym początku.

Dodatkowo w tym artykule: https://podrecznik.ezdrp.gov.pl/zamawianie-raportow-w-systemie-v15/ jest jak utworzyć szablony raportów. Niestety szablony dokumentów w wersji 20 nie za bardzo się sprawdzają bo niezależnie od tego w jakiej kolejności kolumny były dodawane raport wychodził tak samo i jak ostatnio potrzebowałe3m właśnie coś wydobyć z raportów to musiałem sam sobie to w excelu zrobić. Ale ogólnie dzięki tym dwóm poradnikom uda się wygenerować raport.