Zgłaszałem jakiś miesiąc temu do wsparcia problem z etykietami ale może ktoś już miał z tym styczność bo z powodu coraz większej ilości wniosków składanych przez petentów staje się to irytujące. Otóż w ustawieniach pomimo posiadania uprawnień Kancelaria.Rejestracja jest tylko
brak ustawień dotyczących szerokości i wysokości rozdzielczości itd. Na wersji testowej ustawienia tam są i działa wszystko bez problemu. A w aplikacji Nask Desk po kliknięciu wydruk na wersji produkcyjnej wyskakuje za pierwszym razem komunikat
Czy mogę z mojej strony jakoś to naprawić drukarka i aplikacja nask desk były już przeinstalowywane na wersji produkcyjnej mamy Wersja: 21.7.3 Wersja API: 21.7.19
na środowisku testowym jest inna wersja aczkolwiek korzystamy z wersji chmurowej SaaS EZD RP więc ja nie jestem wstanie zainicjować aktualizacji na wersji produkcyjnej. Aczkolwiek metodą prób i błędów w końcu doszedłem do problemu właśnie przed chwilą.
Macie włączony NASK Desk w wersji 2, więc wszystkie ustawienia związane z etykietam są przeniesione do aplikacji. Tam należy je skonfigurować. Choć musi to zrobić ktoś kto się zna na językach skryptowych ZPL lub EPL. Zmiana jest w ustawieniach z poziomu adminsitracji. Tam się włącza lub wyłącza NASK Desk 2. Może w wersji nie jest włączony i ustawianie etykiet odbywa się na starych zasadach.
u nas również pojawił się ten sam problem – zniknęły pola edycji etykiety RPW, a dodatkowo występuje błąd systemowy.
Czy mógłby Pan opisać, w jaki sposób udało się Panu rozwiązać ten problem?