Brak zdefiniowanego e-mail odbiorcy zgłoszeń. Skontaktuj się z administratorem

Dzien dobry,

Problem przy wysłaniu do Service Desk. Gdzie tkwi bład czy problem ?

Dzień dobry,
ponieważ “opcja ta umożliwia komunikację użytkowników z administratorem systemu w danej instytucji”, nie bezpośrednio do NASK. Administrator w danej jednostce w ustawieniach wpisuje odpowiedni e-mail, na który będą wysyłane takie zgłoszenia.
Pozdrawiam :slight_smile:

Potwierdzam, to co napisała Dominika. Powyższa opcja opisana jest tu: https://podrecznik.ezdrp.gov.pl/korzystanie-z-panelu-uzytkownika/ sekcja - Zadaj Pytanie. Należy w instytucji wskazać odbiorcę tych komunikatów - możne to zrobić administrator w ustawieniach systemowych podmiotu. Zgłoszenia do NASK może wysyłać jedynie wskazana w jednostce grupa osób.

Odpowiadając od razu na pytanie które, chcieliście przesłać do NASK - w tym miejscu opisano sposób samodzielnego nadawania numerów spraw: https://podrecznik.ezdrp.gov.pl/samodzielne-nadawanie-numeru-sprawie/

1 polubienie

Należy w instytucji wskazać odbiorcę tych komunikatów - możne to zrobić administrator w ustawieniach systemowych podmiotu** - pytanie gdzie mam to szukać w ustawieniach przedmiotu ?

Dziękuję za wskazówkę :slight_smile:

Ustawienia systemowe podmiotu>Adres e-mail zgłoszeń systemowych to wpisujemy adres e-mail, na który będą wysyłane przez użytkowników w instytucji zgłoszenia do administratora systemu lub innej wskazanej osoby.

2 polubienia

Dziękuję za pomoc w rozwiązaniu problemu.

1 polubienie