Dzien dobry,
Problem przy wysłaniu do Service Desk. Gdzie tkwi bład czy problem ?
Dzień dobry,
ponieważ “opcja ta umożliwia komunikację użytkowników z administratorem systemu w danej instytucji”, nie bezpośrednio do NASK. Administrator w danej jednostce w ustawieniach wpisuje odpowiedni e-mail, na który będą wysyłane takie zgłoszenia.
Pozdrawiam
Potwierdzam, to co napisała Dominika. Powyższa opcja opisana jest tu: https://podrecznik.ezdrp.gov.pl/korzystanie-z-panelu-uzytkownika/ sekcja - Zadaj Pytanie. Należy w instytucji wskazać odbiorcę tych komunikatów - możne to zrobić administrator w ustawieniach systemowych podmiotu. Zgłoszenia do NASK może wysyłać jedynie wskazana w jednostce grupa osób.
Odpowiadając od razu na pytanie które, chcieliście przesłać do NASK - w tym miejscu opisano sposób samodzielnego nadawania numerów spraw: https://podrecznik.ezdrp.gov.pl/samodzielne-nadawanie-numeru-sprawie/
Należy w instytucji wskazać odbiorcę tych komunikatów - możne to zrobić administrator w ustawieniach systemowych podmiotu** - pytanie gdzie mam to szukać w ustawieniach przedmiotu ?
Dziękuję za wskazówkę
Ustawienia systemowe podmiotu>Adres e-mail zgłoszeń systemowych to wpisujemy adres e-mail, na który będą wysyłane przez użytkowników w instytucji zgłoszenia do administratora systemu lub innej wskazanej osoby.
Dziękuję za pomoc w rozwiązaniu problemu.